Friday, March 7, 2014

PerKahwiNan + KeluaRga

terasa diri ini banyak yang tak lengkap lagi.... umr dah pun menjangkau 25 tahun... tapi status masih lagi 'bujang'. Bila lah status ni nak bertukar menjadi 'Puan'.

Calon???

ikut kan sekarang mang dah ade, tapi tak tahulah calon ni betul atau pun tidak. Kalau nak bincang tentang perkahwinan dgn calon sekrang, mesti jawapannya ' muda lagi ' ... 'tak puas enjoy lagi'....

erm, ntah lah nak cakap tentang hal ni. Kadang2 rasa mcm jelez sgt tgk kengkawan semua dah berkahwin and dah pun ada anak sendiri.... dapat peluk bby hari2...erm...bezznyer ase...

Hikmah???

mungkin semua ini ada hikmah yang tersembunyi. Mudah2an , hikmah yang akan aku pero


kalau syuke LIKE ye..jangan lupa komen juga

No comments:

Post a Comment