Thursday, December 13, 2012

hadiah H/jadi dari STML

alhamdulillah berkat usaha aku selama ini, aku berjaya memperoleh kemenangan....
walaupun aku terlalu banyak melakukan dosa, Allah tetap memilih aku di antara yang terbaik. aku tahu segala2nya adalah berkat doa mak yang tak putus2 untuk diri yang kerdil ini. terima kasih mak kerana telah banyak berkorban untuk diri ini. semoga anakmu ini akan menjadi anak yang solehah disisimu dan di sisi Allah Ta'ala. 

dari Encik Shabudin Ariffin, selaku supevisor paper projek: 



Have a nice SIPTIK2012 dinner. Maaf saya tak dapat bersama kerana ada tugas di Penang. Tahniah kepada Fadzilah yang berjaya mendapat anugerah poster terbaik Agrobiz dan kepada semua yg dapat menyiapkan projek.



dan ini adalah satu fakta yang aku dapat dari seseorang dalam fB: 

RAHSIA ANGKA 12.12.12..

Cantik disebut dan dipandang. Tapi kita perlu sedar bahawa ALLAH yang mengkehendaki tarikh ini terjadi. Bersyukurlah kerana diberi peluang dan kesempatan menyaksikan keindahan ini. Mari campurkan 12+12+12 atau gandakan 12x3. Maka kita akan dapat jawapan "36". Dan kebetulan pula Angka 36 jika kita lihat susunan surah dalam Al-Quran, Surah ke 36 ini ialah Surah Yasin...Subhanallah.. :)

kalau syuke LIKE ye..jangan lupa komen juga

No comments:

Post a Comment