Thursday, November 1, 2012

raya haji + cuti mid term

seronok sangat beraya kali ni walaupun raya haji...nak tau knp...

sebabnya raya haji kali ni semua sedara-mara berkumpul di rumah aku...tok(nenek) pun beraya di rumah aku juga.

start dari aku sampai je di Pahang, aku terus tlg mak kat dapur memasak macam2 tuk raya ni. penat memang xterkata lah....mau tak penatnya, aku dari Kedah naik bas lak tu dengan tak tido terus je tolong mak masak sampai jam 130ptg..

petang baru k.njang sampai rumah...

raya pertama, aku beraya dengan tok, mak, ayah, k.njang, abg zaidi n safiya je. mlm before raya family pak lang lak datang. mata and badan aku mang dah tahap gaban mengantuk...

sabarrr jelah.....

petang raya kedua barulah family pakcik and family mak ngah datang Pahang. tengah hari lak family abg pis sampai....then k.na lak sampai...tu pun dah penuh rumah. belum lagi semua datang.silap haribulan tido dapur lah semua.

bila semuanya dah balik, terasa rilex jap badan ni. seminggu ni, aku kerap keluar bawa tok jalan2...hari isnin p temerloh, rabu p temerloh lagi, khamis p jerantut, sabtu p bentong and terus gerak ke klang anta tok kat umah pakcik... ahad malam baru aku gerak ke Kedah, balik ke tempat aku....

conclude yang boleh aku katakan, cuti aku sangat bez ngan family....

*gambar2 ngan family xboleh upload, tQ



kalau syuke LIKE ye..jangan lupa komen juga

No comments:

Post a Comment