Sunday, October 7, 2012

insyaallah

cemburunya bila melihat kakak2 and abang2 yang dah pun menerima ijazah mereka.

setelah 4 tahun mereka bersusah payah belajar, mengharungi kepayahan dan kesusahan belajar akhirnya mereka perolehi ganjaran yang tak terlihat buat diri mereka dan orang yang tersayang...

tahniah ku ucapkan...

tak sabarnya aku untuk berada di tempat mereka. terasa ingin sahaja aku putarkan masa ke october 2013...hehehehe...

insyaallah suatu tika t aku akan berada di sana bersama dengan rakan2 seperjuangan dengan senyuman yang tak putus2....

begitu juga dengan keluargaku yang berada di Temerloh, Pahang....insyaallah suatu saat nnt anakmu ini akan membawa segulung ijazah buat mu, mak ayah....akan ku ukir senyuman yang paling bermakna dalam hidup kalian....

ya Allah, aku mohon pada-Mu, berikan kesempatan kepada mereka (mak ayah) untuk melihat si kerdil ini menerima segulung ijazah di atas pentas yang indah iaitu PENTAS DMAS...semoga aku diberi kesempatan untuk aku memeluk dan mencium mereka di luar dewan dengan sehelai jubah....




create by nurkelebihan
kalau syuke LIKE ye..jangan lupa komen juga

4 comments:

  1. salam..sahabat..iye.konvo memang best..ase nak nangis time naik stage tuk trima scroll..semoga ukhti berjaya hingga segulung ijazah..nice blog..intteresting entry..:-)..ana ambik web ukhti dr blog aisyah humaira'..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kerana sudi melawat entry yg xseberapa ini...insyaallah, semoga Allah mmberi saya kesempatan untuk menikmatinya.

      Delete
  2. salam..
    comel la blog awk..
    simple tp cute...
    gud luck for ur study..
    btw sy pon org pahang gak..
    kat felda keratong...
    taw?
    erm..jom pi kat entry sy lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks coz sudi dtg entry ni.....
      tau felda tu....tp jauh dgn temerloh kan.....
      salam perkenalan....

      Delete