Sunday, September 2, 2012

impian moga jadi kenyataan

yeyy..


aku sudah menjangkau usia 23 tahun...
semua orang cakap aku dah tua
tapi aku tak rasa pun yang aku tua sebab aku tak matang lagi
matang dari segi apa??
segala2nya
especially ilmu rumah tangga
belum penuh didada ni lagi....
belajar pun tak habis lagi berangan nak kawin....cchhooii...
wat-ever, angan2 xpelah...apa yang penting...
kita mesti berusaha tuk capainya
betul tak....
anyway, impian aku bila aku dah mencecah usia 25 tahun

1. aku mesti dah ada kerja 
2. aku dah ada boyprenz(padahal dah ade dah)
3. aku dah ada kereta impian aku (wlaupun mustahil)
4. aku mesti dah puas berjalan ke negeri orang
5. aku mesti kawin.....


5 impian yang perlu aku laksanakan bermula dari sekarang!!!!!!!!



kalau syuke LIKE ye..jangan lupa komen juga

No comments:

Post a Comment