Wednesday, June 13, 2012

selamat hari jadi sayang

hai.....
entry kali nak citer sal 2 bende....satu nak citer sal skang ni yang saya tengah giler dengan buku-buku yang bertimbun coz minggu exam dah pun menjelma..sekarang ni dah 2 paper lepas then esok ada satu lagi paper iaitu 'strategic management'...... mudah-mudahan saya dapat menjawab exam esok dengan tenang..aminn......

hehehhe..sempat lagi saya berblogging....

satu lagi cerita sal hari ni adalah 'HARI LAHIR MY LOVE'......hari ni dah genap umurnya 24 tahun....ermm...dah tua pakwe i soang ni kan...malam tadi kononnye nak buat jahat lah xnak layan dia telefon and msg dia sampai jam 12 tapi tak menjadi coz dia asyik col and msg tak henti2..so terpaksalah saya mengalah jer....last2 wish bestday sebelum jam 12 coz dy mngantuk sangat2 and dah malas nak layan aku bersembang..jahatkan dy...

ikutkan hari ni nak kua sama2 sambut bestday dia tp tak boleh coz saya ada exam hari ni and petang sok. so kami plan sambut bestday dy hari jumaan ni bersamaan 15 jun 2012...nak sambut kat mana?? ntah lah tengah pk tempat yang dy request..nak tahu tempat ape yang dy request???

tempat yang tenang, yang boleh santai2 and tempat yan romantik....aduyai aku nak cari kat mane tempat cam g2 area kdh ni... help me....

nama pun sambut bestday yang tersayang so kene lah buat prepair kan...hehehhe....aku ada beli baju blause warna hijau and aku ade tempah coklat khas tuk yang tersayang....hehehh.....ok lah xmau celoteh pape dah, jom kita layan pic mt blause and coklat yang aku prepair...



kalau syuke LIKE ye..jangan lupa komen juga

No comments:

Post a Comment