Saturday, June 9, 2012

kereta impian----tp belum kenyataan

entry kali saya nak cerita tentang my future car...walaupun saya masih lagi seorang student saya impikan kereta myvi putih....ikutkan hati teringin kereta honda civic tp mampukah saya untuk memiliki kereta itu....wait and see jelah suatu hari nanti ye...

first bila saya dah memiliki kereta, saya nak renovation kereta impian saya....ermm xsabar rasanya...

bahagian dalam kereta saya nak guna warna merah and hitam sahaja then warna bahagian luar saya nak guna warna putih hitam....mst smart kan kereta saya nanti....terbayang2 sudah...


xnak celoteh bnyk2 jom kita tgk kereta2 yang telah di innovation kan.....




tp kalau saya beli honda civic, saya nak ubah suai apa ya....sbb kereta dy mang dah smart....pas2 spare part dy mahal lak 2...mampu ke saya nak ubah suai pada kereta honda???urm..depend pada gaji saya nanti lah ye....




kalau syuke LIKE ye..jangan lupa komen juga

No comments:

Post a Comment