Friday, May 4, 2012

..:: ku merinduimu ..::

tiba2 aku rasakan yang aku merindui seseorang
rindu orang yang aku sayang
yang telah menerima aku seadanya
bila aku tgk je pic farah lee dgn ally
romantik sgt2
bila lah masanya aku berada di tempat mereka kan
alangkah indahnya jika aku seperti mereka

cinta yang sempurna umpama sebuah kehidupan yang penuh dengan cahaya yang indah
cahaya yang memenuhi setiap kegelapan dalam kehidupan



aku rindu dirimu syg.
aku rindu tiap tawamu
aku rindu cerita mu
aku rindu senyuman darimu
bila lah dpt untuk kita sama bergembira seperti kenangan kita di Alor Star
kt bergembira seharian
kau melayan aku dan kawan2ku 
dengan ikhlas
terima kasih sayang
kerana beri aku kebahagiaan 
semoga kebahagiaan yang kau beri ini kekal hingga ke akhir kita


kalau syuke LIKE ye..jangan lupa komen juga

No comments:

Post a Comment