Tuesday, April 3, 2012

++ pepagi buta ++


selalunyaa time2 gni aku dah pun diulit mmpi2 indah
tapi hari ni aku perlu korbankan tidur ku semata2 untuk siapkan asgment
SUPPLY CHAIN
maklumat2 yang dicari perlulah berdasarkan journal or artikel semata2
xboleh dr laman web 
dah seminggu aku asyik mengadap journal and rasanya aku dah bace
hampir 20 journal
terbaiklah !!!!!
satu perkara yang menakjubkan buat diri aku sem ni
mane tak nya, aku dah lah xsuka membaca
tiba2 kene lak membaca
yang bagusnya baca journal english lagi 2
hope pasni aku fasih lah bercakap dalam enlish kan
barulah namanya student degree 
boleh mnguasai bahasa english dgn baik
anyway
bak kata prof2 di luar sana
kita perlulah hadiahkan something utk diri kita
apabila kita berjaya melakukan sesuatu
so....
ni present utk diri aku ya







kalau syuke LIKE ye..jangan lupa komen juga

No comments:

Post a Comment