Friday, March 9, 2012

ku hargai detik bersamamu

assalammualaikum

keindahan malam yang diterangi cahaya bulan membuatkan hati aku ingin sama menerangi malam ini.

coretan yang ingin ku lakarkan bukan tentang bulan tapi tentang kegembiraan diriku hari ini. Hanya ungkapan terima kasih yang mampu aku ucapkan. terima kasih kerna memberi aku kegembiraan yang tak terhingga dan kebahagiaan yang tak pernah aku terima selama aku memberi cinta pada seseorang.

hari ini aku and Mr F menghabiskan masa bersama2 ke Alor Star. kami memang jarang berjumpa dan hanya telefon sahaja yang menghubungkan kami dan mendekatkan jarak kami. hari ni dy telah temankan aku untuk pergi ke Popular. ini adalah permintaan aku kerana aku ingin menggunakan baucer 1 Malaysia dengan membeli barang2 yang sepatutnya.

banyak peristiwa yang aku alami sepanjang perjalanan kami. memang kelakar sangat.

ada satu kali 2 time kami OTW nak blik, kami terleka berborak sampaikan tak sedar yang lampu isyarat warna hijau and kereta belakang hon kami. yang lawaknya boleh pula dy p buang duit RM50 yang ada kat tangan dy semata2 nak masukkan gear. punya lah dy gelabahnya. ape lah dling i ni...

macam2 peristiwa lah yang membuatkan aku asyik nak gelak jer ngan dy hari ni.

satu lagi, boleh pula dy mentah2 tolak permintaan aku nak belanja dy makan KFC. tak pernah pun sebelum ni org tolak perlawaan aku. bila ditanya2 rupanya dy mang xsuka makan kat tempat macam KFC, Mc D, Pizza n seangkatan dengan nya. dy siap mnt ngan aku kalau nak belanja just makan kat kedai makan biasa ajer. selamat duit aku..hehheheh

pape pun thanks ya my daling coz sudi lapangkan masa dengan awex daling ni yang macam2 kerenahnya.
kalau syuke LIKE ye..jangan lupa komen juga

No comments:

Post a Comment