Sunday, December 25, 2011

cara untuk kita kesan dari sihir

 assalammualaikum...

Hari ni aku nak kongsi dengan korang cara nak mengesan sihir yang masuk dalam rumah korang. Teknik ni sangat mudah, takde nak buat pengamalan la apa dan sebagainya. Apa yang korang perlu buat adalah bela haiwan atau binatang. Selalu dan biasanya orang akan guna ikan untuk mengelakkan sihir, tapi kucing pun boleh jugak guna untuk kesan sihir.

Eh, camne korang nak tau sihir tu datang ke tak? Yang tau ikan korang je la. Ok, senang je nak tau rumah korang kena masuk sihir ke tak. Tengok ikan tu camne, kalo dok asyik berenang tak tentu hala makna nya ada sihir tengah nak penetrate masuk rumah korang. Ha, da tau ada sihir, dok pakat la baca ayat kursi banyak banyak. Padan muka sihir tu tak leh masuk.


Kalo kucing la, dia mesti asyik dok mengiau kat satu tempat. Haa, tu pun len macam gak. Mesti la dia dok ngiau kat benda yang kita tak nampak. So, korang baca la apa apa yang patut.


Nak bela ikan apa? Bela la ikut suka korang. Emas ke, arowana ke, tilapia ke, kembong ke. Kucing lak kucing apa? Ikut la parsi ke, kucing hutan ke, kucing whiskas ke..

to be continue...


kalau syuke LIKE ye..jangan lupa komen juga

No comments:

Post a Comment