Thursday, December 22, 2011

(∪ ◡ ∪)

malam ni mang serabut sangat2 kepala aku. dengan demamnya, dengan prob wif BF lagi, dengan assignment lagi yang tak siap2 lagi. blurr da otak aku nak pk...kalau ikutkan hati ni da malas aku nak pk soal cinta. sangat menyusahkan aku tiap waktu tiap masa ok....mang betul orang ckp yang cinta sangat indah tapi hakikatnya hanya Tuhan aje yang tahu bertapa sakit and peritnya dunia percintaan.

aku ni bercinta dengan salah orang ker? adakah dy bukan jodohku? terlalu rumit sangat bila aku pk2 kan semula. tapi jauh di sudut hati aku, dy adalah jodohku. solat istiharah??? tak tau lah nak cakap cam ner. 

dalam hal ni aku ke yang bersalah sebenarnya? mungkin ya mungkin tidak. entahlah buntu btl aku rasa sekarang.

to couple2 yang kat luar sana, peganglah pada prinsip korang dalam percintaan. kotakan apa yang dah korang janjikan dalam hubungan korang. hargailah tiap pengorbanan yang dilakukan oleh pasangan hidup kita. jangan sia2kan mahligai yang kita sendiri bina ok... and ingatlah wahai kaum hawa dan adam, perhubungan yang bernilai adalah hubungan yang berlandaskan syariat Islam. sekali kita kecundang dalam lembah kemaksiatan, kita akan sukar menemui kebahagiaan yang berkekalan. hidup kita juga tidak akan sempurna sekiranya kita melupakan Allah kerna Dia lah yang menciptakan satu hati dua jiwa yang semua orang di muka bumi ini memerlukannya bagi menyempurnakan sebuah kehidupan bahagia hingga akhir hayat kita. 



kalau syuke LIKE ye..jangan lupa komen juga

No comments:

Post a Comment