Monday, May 16, 2011

syukur alhamdulillah...

hanya itu jelah yang mampu aku ucapkan...
yang mampu terkeluar dari bibirku ini...
dan hanya Kau sahaja yang tau ati ini
teramat bersyukur dengan apa yang aku miliki sekarang...
alhamdulillah..
aku telah bertemu dengan kebahagiaan...
kini aku sudah menerima dirinya...
aku mula jatuh cinta..
jauh dari sudut atiku, aku mula menyayangi dirinya...
thanks Allah kerna Kau telah temukan insan yang mulia dalam idupku...
siapa sangka cinta berputik tanpa perkenalan yang bergelar 'sahabat'
siapa sangka perkenalan berputik tanpa disengaja, tanpa dirancang
kini hanya harapan sahaja aku inginkan
harapan agar kau selalu dicc ku
hingga akhir hayat....
abang...
ayang akan selalu ingat pesan abang..
ingat janji kita...
setia pada yang satu...
sama2 kita hadapi walau apapun yang berlaku...
sama2 kita berkongsi masalah...
selalu mesej n col spy kita akan kekal selamanya...
walaupun kita berjauhan, ati kita tetap dekat....
jang lupa abang walaupun sesaat sbb abg xpnh lupakan ayang walaupun sesaat...
thanks abg coz sll ingatkan ayang....
jangan tinggalkan solat.....
jangan bt perkara2 yang xelok, sia2 ajer kita solat...
tiap2 pagi kejutkan abang...
sebelum nak kemana2 bagitau abang dulu...
kdg2 ayg rasa rimas jg..tp bila difikirkan blk, ayg tau niat abg baik...
heheheheh....
tp, ayg nak abg tau...
yang ayg sll ingt pesan abg...
ayg xpernah terniat pun nak curang ngan abang...
ayg akan setia ngn abg jerr..
ayg menyintai abg sepenuh ati ayg...
plz...jgn curiga setiap apa yang ayg lakukan....
apepun.....aku bersyukur kerna kita dipertemukan...
semoga kita berkekalan hingga akhir hayat kita...
i love u...


cintai lah ALLAH terlebih dahulu barulah kita akan merasai cinta yang hakiki....


kalau syuke LIKE ye..jangan lupa komen juga

No comments:

Post a Comment